Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

Komentáře článku

1.zimní pivní slavnost

DOMÁCÍ
23. 2. 2008 23:14 autor: tomas
Čtenářů: 6645 | Fotogalerie
Komentáře: 5
O tom, že i přes pochybnosti našeho pana presidenta na všude probíraných změnách klimatu asi skutečně něco bude, jsem se přesvědčil během letošního února.


Přidat komentář     Zobrazit článek
Položky označené symbolem * musí být vyplněny, jinak nebude příspěvek zapsán.
Jméno*  
Text*
Kód z obrázku:*Security Image
Od: Tomáš Semrád
31. 10. 2008 16:39
Jistě, to je pravda. Na druhou stranu nebýt Hagana, už by asi nevařili ani v Krásném ani Velkém Březně, potažmo v Kutné Hoře...I když po vstupu Heinekenu to tak možná (nedej bože) stejně nakonec dopadne...
Od: tomas
31. 10. 2008 12:58
Ona byla většina pivovarů a jiných fabrik na konci socíku na spadnutí. 20 let co uběhlo je ale dost času s tím něco udělat. Hlavně firma, která má desítky milionů na celostátní kampaně a TV reklamy.
Od: Tomáš Semrád
31. 10. 2008 12:30
No, ona i ta Nová Paka vypadala svého času, a není to tak dávno, dost omšele. Ale zapracovali na tom skvěle a nyní už kromě vynikajícího piva mají i nádherný venkovní "kabát".
Od: tomas
30. 10. 2008 23:56
Pan Hagan prostě potřeboval mít co nejvyšší zisky, aby co nejlíp firmu prodal a do vlajkového pivovaru nedal korunu. Bohužel. Jestli tento skanzen, do kterého nějak zásadně investovali naposledy němci před rokem 1945, Heineken rovnou nezavře a odhodlá se ho rekonstruovat, tak má můj obdiv. Na pivovar v Klášteře taky není moc pěkný pohled, ale tam by mohla jako do památky něco pustit Evropská unie. Muselo by se ale v pivovaru trochu chtít. Pivovarníci se asi před návštěvníky a obchodními partnery z vyspělé Evropy za žalostný stav budov nestydí. Měli by si udělat výlet třeba do Třeboně nebo do Nové Paky aby viděli jak vypadá upravený pivovar.
Od: Tomáš Semrád
30. 10. 2008 09:29
Pohled na venkovní vzezření prosperujícího krásnobřezenského pivovaru, je v porovnání s jinými, např. s třeboňským Regentem nebo protivínským Platanem, opravdu tristní. I v porovnání se "šmrncovními" reklamami na jejich pivo, které mají glanc, vtip a úroveň, i já dost dobře nechápu, že pivovar který se takto prezentuje v celonárodním měřítku, vypadá tak omšele a nedůstojně...A domnívám se, že pod vládou Heinekenu se to nezlepší, naopak. Globalisti tak mají alespoň důvod ho zavřít pod záminkou vysokých investicí do oprav budov, jež by byly nerentabilní (řečeno mluvou PR).
Sic nevím jak vypadá v článku zmíněný podobně "hezký" Klášter Hradiště, ale když jsem byl naposledy v Březnici, pravda už to bude 2 roky, tak mně bylo z pohledu na tamní pivovar Herold rovněž smutno....
PS: Jinak doba, kdy se v Krásném Březně vařilo cca 20 značek musela být pro opravdového pivního labužníka neskutečně zajímavá.
Stránky : 1
Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy.
  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2022 | Provozováno na RS MAXSOFT