AKTUALITY
TISKOVÁ ZPRÁVA: Reklamní spot na pivo Pardál získal prestižní ocenění na festivalu reklamy v Moskvě
8. 10. 2009
t
V rámci 19. ročníku mezinárodního reklamního a marketingového festivalu Red Apple 2009 v Moskvě získal reklamní spot na pivo Pardál prestižní ocenění. Jedná se o druhé místo v kategorii „Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje“. První místo v této kategorii nebylo uděleno. Reklamní spot připravila pro Budějovický Budvar agentura Kaspen/Jung von Matt. České Budějovice, 8. října 2009 – Reklamní spot na pivo Pardál byl oceněn na 19. ročníku mezinárodního reklamního a marketingového festivalu „Red Apple 2009“ v Moskvě. Spot s názvem „Pardál – pivo a teď i tahle reklama vyladěné samotnými pijáky“ získal druhé místo v kategorii „Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje“, přičemž první místo nebylo v této kategorii uděleno. Letošního ročníku Red Apple se zúčastnilo přes 1500 přihlášených spotů z více než 30 zemí. Oceněný spot je ke shlédnutí na stránkách www.pardal.cz. Soutěž Red Apple hodnotí reklamní spoty nasazené v uplynulém roce a zároveň nabízí inspiraci, jak se stát úspěšným i v dalších kampaních. Soutěž je rozdělena do 16 kategorií. Mezi pořadatele festivalu patří Ministerstvo kultury Ruské federace a Ruská Asociace komunikačních agentur. Více informací o festivalu lze najít na www.festival.ru. „Získání této ceny je pro nás skvělým úspěchem. Vzhledem k tomu, že první místo v dané kategorii nebylo uděleno, tak si druhého místa velmi vážíme. O to více, že se jedná o mezinárodní soutěž, do které bylo přihlášeno více jak 1500 prací, konkurence byla tedy opravdu veliká,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. V reklamním spotu účinkovali spolutvůrci piva Pardál, kteří se účastnili i dalších marketingových a reklamních aktivit a byli hlavními aktéry celé reklamní kampaně na značku Pardál. Ocenění reklamního spotu Pardál navazuje na předchozí úspěchy reklamních kampaní na pivo Pardál. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008. Vývoj světlého výčepního piva Pardál začal v srpnu 2005, na podzim roku 2006 byli do projektu zapojeni i spotřebitelé, kteří se účastnili tří kol velkých ochutnávkových akcí. Více než 300 pijáků mělo možnost hodnotit chuť i další vlastnosti nového piva. Výčepní pivo Pardál bylo uvedeno na jihočeský trh 1. března 2007, jeho celostátní distribuce byla zahájena 1. ledna 2008. Spotřebitelé si toto pivo velmi oblíbili, o čemž svědčí i fakt, že během necelých dvou let se ho prodalo 269 403 hl. Vzhledem k velké popularitě výčepního piva Pardál, byl v červnu 2009 na trh uveden Pardál Echt, díky kterému vstoupil Budějovický Budvar po mnoha letech do tržního segmentu tzv. „jedenáctek“.
8. 10. 2009
t
V rámci 19. ročníku mezinárodního reklamního a marketingového festivalu Red Apple 2009 v Moskvě získal reklamní spot na pivo Pardál prestižní ocenění. Jedná se o druhé místo v kategorii „Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje“. První místo v této kategorii nebylo uděleno. Reklamní spot připravila pro Budějovický Budvar agentura Kaspen/Jung von Matt. České Budějovice, 8. října 2009 – Reklamní spot na pivo Pardál byl oceněn na 19. ročníku mezinárodního reklamního a marketingového festivalu „Red Apple 2009“ v Moskvě. Spot s názvem „Pardál – pivo a teď i tahle reklama vyladěné samotnými pijáky“ získal druhé místo v kategorii „Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje“, přičemž první místo nebylo v této kategorii uděleno. Letošního ročníku Red Apple se zúčastnilo přes 1500 přihlášených spotů z více než 30 zemí. Oceněný spot je ke shlédnutí na stránkách www.pardal.cz. Soutěž Red Apple hodnotí reklamní spoty nasazené v uplynulém roce a zároveň nabízí inspiraci, jak se stát úspěšným i v dalších kampaních. Soutěž je rozdělena do 16 kategorií. Mezi pořadatele festivalu patří Ministerstvo kultury Ruské federace a Ruská Asociace komunikačních agentur. Více informací o festivalu lze najít na www.festival.ru. „Získání této ceny je pro nás skvělým úspěchem. Vzhledem k tomu, že první místo v dané kategorii nebylo uděleno, tak si druhého místa velmi vážíme. O to více, že se jedná o mezinárodní soutěž, do které bylo přihlášeno více jak 1500 prací, konkurence byla tedy opravdu veliká,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. V reklamním spotu účinkovali spolutvůrci piva Pardál, kteří se účastnili i dalších marketingových a reklamních aktivit a byli hlavními aktéry celé reklamní kampaně na značku Pardál. Ocenění reklamního spotu Pardál navazuje na předchozí úspěchy reklamních kampaní na pivo Pardál. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008. Vývoj světlého výčepního piva Pardál začal v srpnu 2005, na podzim roku 2006 byli do projektu zapojeni i spotřebitelé, kteří se účastnili tří kol velkých ochutnávkových akcí. Více než 300 pijáků mělo možnost hodnotit chuť i další vlastnosti nového piva. Výčepní pivo Pardál bylo uvedeno na jihočeský trh 1. března 2007, jeho celostátní distribuce byla zahájena 1. ledna 2008. Spotřebitelé si toto pivo velmi oblíbili, o čemž svědčí i fakt, že během necelých dvou let se ho prodalo 269 403 hl. Vzhledem k velké popularitě výčepního piva Pardál, byl v červnu 2009 na trh uveden Pardál Echt, díky kterému vstoupil Budějovický Budvar po mnoha letech do tržního segmentu tzv. „jedenáctek“.
AKTUALITY
4. 10. 2022 Němý Medvěd v Brlohu
14. 9. 2022 Pivovar Hylváty
1. 9. 2022 Pivovar Mikuláš
14. 7. 2022 U Poupěte navazují na slávu největšího pivovaru v Brně
12. 7. 2022 Změna v Krnově, která má říz, z bývalého kluziště bude pivovar
5. 6. 2022 Pivovar Tahoun
27. 5. 2022 Drink For Ukraine
27. 5. 2022 Červnový festival Pivo na Náplavce představí přes 50 minipivovarů
25. 5. 2022 Nový Vinohradský pivovar
23. 5. 2022 Albert Michler Akciový Pivovar
NOVÉ KOMENTÁŘE
- 4.07.2024 11:29 Диплом &am...
- 30.06.2024 01:05 very nice put up, i definitely love this website, keep on it ...
- 25.04.2024 12:26 Hello, im noob :)...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 14.03.2024 20:29 Jak by se dala zjisti pravost etikety ? nedavno jsem jednu sehnal ale...
- 20.02.2024 12:17 <Insane>Hack] Unique A.I. App Makes Us $635/Day https://www...
- 9.02.2024 17:19 https://labradoriki.ru/...