Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

Ostravar chce získat nové pivaře, mění logo, etikety i sklenice
26. 4. 2010
t
Vzpínající se kůň navrátí, alespoň podle manažerů pivovaru Ostravar, znovu štamgastům chuť k pití piva. Vedení Ostravaru dnes oznámilo, že zcela změní nejenom logo pivovaru, ale také etikety na lahvích, půllitry i tvář hospod, které mají vývěsní štíty a vnitřní vybavení právě od Ostravaru.

Loňský rok byl ve znamení menšího prodeje piva, pivovary prodaly v průměru o šest procent piva méně. "My jsme na tom docela dobře, náš pokles činí jen 3,7 procenta," řekl manažer Ostravaru Michal Útlý.

Ostravar mění image. Na obrázku je staré logo společnosti.

Staré logo Ostravaru..

Ostravar mění image. Na obrázku je nové logo.

Nové logo Ostravaru.

Zatímco při poslední úpravě loga pivovaru grafici jen zlehka pročísli dvěma koňům na etiketě hřívy, nejnovější změna je mnohem výraznější. "Navrátili jsme se ke kořenům a tradicím, pivovar Ostravar před rokem 1991 měl ve znaku jediného koně. Až poté tam byli dva," dodal Michal Útlý.

Do hospod míří skoro devadesát tisíc nových půllitrů

Podle vedení Ostravaru teď tato značka prodělává "totální" inovaci. Změní se nejenom logo pivovaru, ale také etikety na lahvích, plechovky a sklenice. "Do restaurací v nejbližších dnech zamíří osmdesát osm tisíc nových půllitrů," řekl Michal Útlý.

Skláři vyrobili pro Ostravar jeden druh půllitrů pro dvanáctistupňové a jiný zase pro desetistupňové pivo. "Poprvé v historii pivovaru nebudeme půllitry polepovat, ale název pivovaru je na sklenicích speciální metodou vypískován," řekl Pavel Barvík, mluvčí společnosti Pivovary Staropramen, kam Ostravar patří.

Ostravar mění image.

Po kraji teď jezdí několik pracovních čet, které mají za úkol během několika týdnů namontovat na průčelí stovek restaurací a hospod nové grafické symboly pivovaru Ostravar.

Vedení pivovaru zveřejnilo také informaci o tom, na kolik je zavedení nového znaku a jeho použití na zmíněných produktech stálo peněz. "Jde o přibližně patnáct milionů korun," řekl manažer Michal Útlý.

Vedení pivovaru věří, že návrat ke znaku s jediným koněm pomůže firmě také návrat k dobám, kdy se pivo značky Ostravar čepovalo po celém kraji. "Chceme na tu dobu navázat, vždyť už dnes mají Ostravar ve své nabídce restaurace od Českého Těšína až po Krnov."

Zdroj:
  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2025 | Provozováno na RS MAXSOFT