AKTUALITY
20. 7. 2010
t
Od okamžiku, kdy Heineken Česká republika uvedl na trh novou samostatnou značku nealkoholického piva nazvanou Fríí, uplynulo právě 12 týdnů. Díky přízni zákazníků, skvělému počasí, promočním a sponzorským aktivitám se Heineken může za toto období pochlubit meziročním nárůstem prodejů svých nealkoholických piv o 73%. Značka Fríí nahradila v portfoliu Heinekenu piva Starobrno Fríí a Zlatopramen Nealko, z jejich receptur a úspěchů však vychází. Heineken Česká republika na trh dodává také nealkoholické pivo Zlatý Bažant.
Na letošní léto si nealkoholické pivo Fríí,
nováček v tomto stále se rozvíjejícím segmentu pivního trhu, připravilo
řadu promočních aktivit. Jednou z nich je soutěž o vstupenky na závody
srpnové Moto GP, které se budou konat na brněnském Masarykově okruhu „Lidé
mohou vstupenky získat při nákupu limitované série multipacku. Celkem se hraje
o 600 lístků na závody konané od 13. do 15. srpna,“ upřesňuje Daniela Klančíková,
brand manažerka značky Fríí.
Pro tuto akci byla vyrobena speciální série
čítající celkem 30 tisíc multipacků a každý z nich obsahuje 10
půllitrových lahví nealkopiva Fríí. Součástí každého balení je i malý dárek –
aroma visačka s logem Fríí, a ve vybraných najdou spotřebitelé i vstupenky
na srpnové závody Moto GP. Spotřebitelskou soutěž doprovází vizuál propagující
spolupráci značky Fríí a Automotodrom Brno. Tváří celé kampaně je úspěšný
motocyklový závodník Karel Abraham.
Značka Fríí je od letošního roku partnerem
podniků Moto GP na brněnském autodromu, a to na tři roky. Právě propojení
svébytné značky nealkoholického piva se sportem považuje Daniela Klančíková za
správný směr v oblasti sponzoringu sportu a kultury producenty
alkoholických nápojů. „Navazujeme tak na naše dlouhodobé aktivity propagující
zodpovědnou konzumaci alkoholu, jako jsou například projekty Rozpoznej
příznaky! či zatím naše nejnovější kampaň Pijte s Mírou!,“ dodává Daniela
Klančíková. Propojení s motoristickým sportem není ojedinělou aktivitou,
letos v červnu byla značka Fríí partnerem českého kola Světového poháru
v plážovém volejbalu a podporuje například bikera Richarda Gasperottiho.
Nealkoholický nápoj Fríí je výrazně podobný klasickému pivu – barvou, chutí i bohatou pěnou. Na český trh novou značku uvedla společnost Heineken letos v květnu jako samostatný produkt, který nemá svoji alkoholickou variantu.
Tisková zpráva pivovaru
AKTUALITY
4. 10. 2022 Němý Medvěd v Brlohu
14. 9. 2022 Pivovar Hylváty
1. 9. 2022 Pivovar Mikuláš
14. 7. 2022 U Poupěte navazují na slávu největšího pivovaru v Brně
12. 7. 2022 Změna v Krnově, která má říz, z bývalého kluziště bude pivovar
5. 6. 2022 Pivovar Tahoun
27. 5. 2022 Drink For Ukraine
27. 5. 2022 Červnový festival Pivo na Náplavce představí přes 50 minipivovarů
25. 5. 2022 Nový Vinohradský pivovar
23. 5. 2022 Albert Michler Akciový Pivovar
NOVÉ KOMENTÁŘE
- 4.07.2024 11:29 Диплом &am...
- 30.06.2024 01:05 very nice put up, i definitely love this website, keep on it ...
- 25.04.2024 12:26 Hello, im noob :)...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 14.03.2024 20:29 Jak by se dala zjisti pravost etikety ? nedavno jsem jednu sehnal ale...
- 20.02.2024 12:17 <Insane>Hack] Unique A.I. App Makes Us $635/Day https://www...
- 9.02.2024 17:19 https://labradoriki.ru/...