AKTUALITY
13. 4. 2012
t
Budějovický Budvar rozjel velkou kampaň. V ní říká "jasné NE" urychlování výroby a prodeji vlastního jména. Pivovar se prezentuje jako odvážný bojovník. Kampaň přichází v době, kdy nepanují ideální vztahy mezi vedením pivovaru a ministrem zemědělství Petrem Bendlem.
Slovem „Ne“ odstartoval Budějovický Budvar rozsáhlou marketingovou kampaň, ve které řeší i strategické otázky dalšího směřování pivovaru. A které jsou spíš v kompetenci zřizovatele národního podniku – ministerstva zemědělství.
Vedení Budvaru v kampani například veřejně prezentuje, že nepřipustí, aby se Budweiser Bier vařil na základě licence jinde než v Budějovicích. A také říká „ne“ prodeji vlastního jména – myšleno prodeji ochranných známek Budweiser Bier.
Základní myšlenkou kampaně je prezentovat pivovar jako někoho, kdo je odvážný říkat „ne“ ve věcech, se kterými se nechce smířit. Jenže případný odprodej ochranných známek, pokud by se o něm někdy jednalo, podléhá souhlasu ministerstva. Budvar tak podle názoru některých lidí z branže v podstatě podsouvá svému majiteli, jakým směrem se dál ubírat.
Část kampaně tak určitým způsobem zapadá do nynější vyhrocené situace mezi Budvarem a ministrem Bendlem, který poslal v únoru do podniku hloubkovou kontrolu. Ředitel pivovaru Jiří Boček kritizoval některé výroky ministra na adresu pivovaru i výběr kontrolorů, kteří účetnictví prověřují.
Ministr Bendl už měl připravený plán na Bočkovo odvolání, ale nakonec se rozhodl to zvážit až na základě výsledku kontroly, která by měla skončit v červnu.
V Budvaru nezveřejnili náklady, které národní podnik za celou kampaň zaplatí. Podle zjištění HN se jedná řádově o miliony. Údajně vysoké náklady na marketing jsou přitom jednou z výhrad, kvůli kterým ministr zemědělství Petr Bendl kontrolu odůvodnil.
Kampaň připravili už loni
Boček popírá, že by reklamní kampaň jakkoli souvisela s nynější situací v podniku. "Zadání kampaně se připravovalo už loni v létě. Chceme zkrátka prezentovat naši značku a zásady, kterými se při vaření piva řídíme. Nic víc za tím není,“ říká šéf Budvaru.
Pivovar mimo jiné prezentuje své „Ne“ i pro případné přesunutí výroby z Českých Budějovic. Tedy licenční výrobu v zahraničí. Tu však vylučuje udělení chráněného zeměpisného označení Českobudějovické pivo, které Česko a Budvar vyjednaly při našem vstupu do Evropské unie.
Zdroj: byznys.ihned.cz
AKTUALITY
4. 10. 2022 Němý Medvěd v Brlohu
14. 9. 2022 Pivovar Hylváty
1. 9. 2022 Pivovar Mikuláš
14. 7. 2022 U Poupěte navazují na slávu největšího pivovaru v Brně
12. 7. 2022 Změna v Krnově, která má říz, z bývalého kluziště bude pivovar
5. 6. 2022 Pivovar Tahoun
27. 5. 2022 Drink For Ukraine
27. 5. 2022 Červnový festival Pivo na Náplavce představí přes 50 minipivovarů
25. 5. 2022 Nový Vinohradský pivovar
23. 5. 2022 Albert Michler Akciový Pivovar
NOVÉ KOMENTÁŘE
- 4.07.2024 11:29 Диплом &am...
- 30.06.2024 01:05 very nice put up, i definitely love this website, keep on it ...
- 25.04.2024 12:26 Hello, im noob :)...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 14.03.2024 20:29 Jak by se dala zjisti pravost etikety ? nedavno jsem jednu sehnal ale...
- 20.02.2024 12:17 <Insane>Hack] Unique A.I. App Makes Us $635/Day https://www...
- 9.02.2024 17:19 https://labradoriki.ru/...