Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

Carslberg bojuje o asijský trh
13. 6. 2012
t
Pivovarská značka Carlsberg se dlouhou dobu snaží zvýšit nárůst odbytu v Asii pomocí reklamy, a to vzhledem k stávajícímu snížení obchodu v Evropě. Ale obvyklá reklama není už dost účinná. Podle vyjádření čelného představitele této pivovarské skupiny z února 2012, chtějí pivovarníci prosadit své investice v Číně.

Někteří pozorovatelé trhu se domnívají, že Carlsberg usiluje o fůzi s China´s Kingway Brewery, ve kterém v březnu 2011 prodal Heineken svůj vklad 21,4 % za 170 milionů USD. V úvahu přichází také AB-InBev, Tsingtao a China Resources Snow Brewery.
Čínský pivní trh, podle předpovědi Euromonitoru, poroste v příštích 2-3 letech o 6-7 %. China Resources Enterprise výrobce piva Snow se SABMiller má 22% podíl na čínském pivním trhu. Tsingtao, jehož část je ve vlastnictví Asahi, má 14% podíl a AB-InBev má 12% podle informací Euromonitoru. Carlsberg, největší podílník v pivovaru Chongqing se pyšní podílem kolem 30 %.
Zdroj: agronavigator.cz
  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2025 | Provozováno na RS MAXSOFT