Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

Před točením reklamy měli zákaz pít
28. 5. 2009
t
S nadsázkou a smíchem se titulují jako filmové hvězdy. Je pravda, že v televizi je v poslední době mohou Češi vidět každý den i několikrát, alespoň tedy ti, kteří nepřepínají, když vysílají reklamy. Šestačtyřicetiletý Jiří Komárek z Hrejkovic u Milevska si v nové reklamě na pivo Pardál zahrál muže dobíhajícího autobus. „Docela jsem se zapotil, záběr se několikrát opakoval. Nevěděl jsem, že je herectví taková dřina,“ vzpomíná Komárek.

V novém spotu na jedenáctku Pardál Echt bude jedním z mužů, kteří pivní novinku odhalují. Ten ale diváci uvidí až v červenci.

„Natáčelo se v malé vesničce nedaleko Kolína. Ve smlouvě jsme třeba měli, že nesmíme přijít opilí. S tím ale nebyl problém,“ směje se Komárek, který stál u zrodu obou budvarských Pardálů.

Sám má rád spíše hořká piva a především tuto vlastnost se u obou novinek snažil při degustacích prosadit. Je spokojený, prý se mu podařilo spojit koníček s prací.

„Líbilo se mi, že opravdu dali na náš názor a mohli jsme do konečného vzhledu, chuti a dalších vlastností Pardálů opravdu výrazně zasáhnout. Pak mě ještě vybrali do reklamy. Známí se tím samozřejmě obrovsky baví,“ poznamenal pivař.

Jeho kolega, devětadvacetiletý Marek Lepšík z Volyně, označuje Pardála Echt za své druhé dítě, prvním je, jak jinak, než desítka Pardál. „Je to už skoro tři roky, co nás přišli do hospody lanařit, abychom se do ochutnávek zapojili. Spousta lidí tomu tehdy nevěřila. Jsem rád, že jsem do toho šel. Byla to skvělá zkušenost,“ vypráví Lepšík.

V televizní reklamě si zahrál metaláka, který chrlí miniaturní lahvičky. „Většina lidí mě na obrazovce stejně nepozná, ale ta atmosféra při natáčení byla jedinečná,“ podotkl Lepšík.

Sám navrhoval, aby se nové jedenáctistupňové pivo jmenovalo Leopardál nebo Pardál 11. „Přišlo mi to docela dobré, ale i název, který nakonec vybrali, nezní špatně,“ říká.

Nezvyklým koníčkem obou mužů se prý baví i jejich manželky. „Je to logické, když si totiž člověk dá pivko, tak pak doma daleko víc poslouchá,“ vysvětluje Jiří Komárek.

***

„Většina lidí mě na obrazovce stejně nepozná, ale ta atmosféra při natáčení byla jedinečná.“ Marek Lepšík, Volyně

(zdroj: iDnes.cz)

  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2025 | Provozováno na RS MAXSOFT