AKTUALITY
Hoegaarden léto nepodcenil
26. 6. 2009
t
Pšeničné pivo Hoegaarden z produkce pivovarů Staropramen má ambice stát se hitem letní sezony.
Podle průzkumu, který si Staropramen nechal zpracovat od společnosti Data Servis, zaznamenává toto kvasnicové pivo výrazný vzestup popularity, který ho dostal až na samotnou špici pořadí mezi pivními speciály v českých restauracích, a to zejména v horkých letních dnech. Nefiltrovaný a svrchně kvašený Hoegaarden se na českému trhu poprvé představil v srpnu 2002. Ačkoli by se mohlo na první pohled zdát, že Češi nejsou podobným novinkám nakloněni, stal se pravý opak. Prodeje Hoegaardenu každoročně rostou a průzkum ukázal, že speciál v českých restauracích předstihl značky jako Velvet nebo Kelt. Nosným prvkem v posunu je údajně kromě specifické chuti s náznakem pomeranče a koriandru robustní šestihranná sklenice s čerstvou limetkou. Tato vazba asociuje oblíbený míchaný drink mojito, který je naprostým hitem letní sezony. „Osvěžující chuť Hoegaardenu nejlépe vynikne v horkém letním dni nebo na zahrádce po sportu. Jeho obliba tak vzrůstá spolu s trendem aktivního způsobu trávení volného času u české populace,“ říká Martin Jahoda, brand manažer prémiových značek společnosti Pivovary Staropramen.
(zdroj: kurzy.cz)
26. 6. 2009
t
Pšeničné pivo Hoegaarden z produkce pivovarů Staropramen má ambice stát se hitem letní sezony.
Podle průzkumu, který si Staropramen nechal zpracovat od společnosti Data Servis, zaznamenává toto kvasnicové pivo výrazný vzestup popularity, který ho dostal až na samotnou špici pořadí mezi pivními speciály v českých restauracích, a to zejména v horkých letních dnech. Nefiltrovaný a svrchně kvašený Hoegaarden se na českému trhu poprvé představil v srpnu 2002. Ačkoli by se mohlo na první pohled zdát, že Češi nejsou podobným novinkám nakloněni, stal se pravý opak. Prodeje Hoegaardenu každoročně rostou a průzkum ukázal, že speciál v českých restauracích předstihl značky jako Velvet nebo Kelt. Nosným prvkem v posunu je údajně kromě specifické chuti s náznakem pomeranče a koriandru robustní šestihranná sklenice s čerstvou limetkou. Tato vazba asociuje oblíbený míchaný drink mojito, který je naprostým hitem letní sezony. „Osvěžující chuť Hoegaardenu nejlépe vynikne v horkém letním dni nebo na zahrádce po sportu. Jeho obliba tak vzrůstá spolu s trendem aktivního způsobu trávení volného času u české populace,“ říká Martin Jahoda, brand manažer prémiových značek společnosti Pivovary Staropramen.
(zdroj: kurzy.cz)
AKTUALITY
4. 10. 2022 Němý Medvěd v Brlohu
14. 9. 2022 Pivovar Hylváty
1. 9. 2022 Pivovar Mikuláš
14. 7. 2022 U Poupěte navazují na slávu největšího pivovaru v Brně
12. 7. 2022 Změna v Krnově, která má říz, z bývalého kluziště bude pivovar
5. 6. 2022 Pivovar Tahoun
27. 5. 2022 Drink For Ukraine
27. 5. 2022 Červnový festival Pivo na Náplavce představí přes 50 minipivovarů
25. 5. 2022 Nový Vinohradský pivovar
23. 5. 2022 Albert Michler Akciový Pivovar
NOVÉ KOMENTÁŘE
- 4.07.2024 11:29 Диплом &am...
- 30.06.2024 01:05 very nice put up, i definitely love this website, keep on it ...
- 25.04.2024 12:26 Hello, im noob :)...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 14.03.2024 20:29 Jak by se dala zjisti pravost etikety ? nedavno jsem jednu sehnal ale...
- 20.02.2024 12:17 <Insane>Hack] Unique A.I. App Makes Us $635/Day https://www...
- 9.02.2024 17:19 https://labradoriki.ru/...