Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

Komentáře článku

Prošlý rok 2010

DOMÁCÍ
7. 1. 2011 22:41 autor: tomas
Čtenářů: 18701
Komentáře: 5
Rok 2010 je již minulostí a s příchodem roku nového nastal čas na malou rekapitulaci dobrých a špatných zpráv na českém bitevním poli pivním.


Přidat komentář     Zobrazit článek
Položky označené symbolem * musí být vyplněny, jinak nebude příspěvek zapsán.
Jméno*  
Text*
Kód z obrázku:*Security Image
Od: Henri
11. 1. 2011 15:24
Ty plány LUKRu mě také děsí. Chápu, že jde o byznys, ale vše má své meze a i podnikatel by se měl chovat tak, aby se za sebe jednou nemusel stydět, peníze opravdu nejsou všechno. Tímto se zařadí po bok hrobařů pivní kultury u nás a na to určitě nebudou moci být hrdí.
A pokud se LUKR opravdu vydá tímto směrem, tak pro mě bude neakceptovatelné vše co je s touto společností spojeno. A můžu být každému klidně k smíchu.
O slávu a prvenství tohoto druhu není co stát a pokud někdo preferuje značkové (kvalitní) pivo v PET lahcvi před sklem, tak u mě není žádným znalcem ani odborníkem.
Od: tomas
11. 1. 2011 14:43
Henri: Jak by řekl jistej pan Pelc - A bude hůř! Jestli rozjede svůj byznys s petkama pro malý pivovary i ten Lukr, tak to už bude definitivní konec pivní kultury v Čechách. Jinak máš pravdu. Kdo je proti petkám, tak je tady akorát za naivního blbečka. Na druhou stranu aspoň v něčem bude ČR slavná. První tradiční pivovarská země na světě kde značkový pivo v petce preferuje 9 z 10 znalců a odborníků.
Od: Henri
11. 1. 2011 08:53
tomas: Ano, pro Heineken a další jsme divokej východ, ale proč?
Protože tu umělou hmotu akceptujeme! V Německu by jim to pivař nevzal, zatímco u nás jsou těmi PEThnusy někteří tzv. pivaři přímo nadšeni a většině to nevadí. A těch pár co proti tomu křičí je pomalu za exoty.
Největším neštěstím je, že se na propagaci stáčení piva do tohoto, pro pivo nedůstojného obalu, ve velké míře zasluhují minipivovary. Místo toho, aby vzali PET jako nějakou dočasnou znouzecnost, tak naopak svým trvalým stáčením dobrého piva do tohoto obalu vhodného tak leda pro marketové patoky pro bezdomovce a alkoholiky, tento obal povyšují v očích našich pivařů na obal vhodný pro dobré pivo. A začarovaný kruh tím je uzavřen. Jsme prostě divoký východ a proto nás i nadnárodní skupiny tak berou a můžou zde provádět to, co by jim v pivně vyspělé zemi neprošlo!
Od: tomas
10. 1. 2011 16:15
Záboj: Jo 13000 petek za hodinu co stočí nová linka v Brně to už je síla. Jako by toho svinstva poházenýho kolem silnic nebylo málo. Pro Heineken jsme prostě v kolonce divokej východ, protože neznám heinekenovskej pivovar třeba v Německu (a že jich tam má několik) kterej by do plastu stáčel. Proč tam paralelně nenabízí taky místní koncernový pivovary svoje PETvýtvory, to už nám slečna mluvčí asi neobjasní.
Od: Záboj
9. 1. 2011 22:40
ad) Prošlý rok 2010: Poznámka o tom, že aktuálně asi největším škůdcem na českém pivním poli, je společnost Heineken, je na místě. Nejde jen mrzačení české pivní historie v pár městech uzavřením tamních provozů. ale nepřirozený zásah do české pivní kultury prosazováním plastových lahví. Ještě by mohla ve svých hospodách přijít s plastovými půllitry a sklenicemi, které jak víme z Pelíšků, „soudruzi z NDR“ skvěle vymysleli …
Stránky : 1
Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek uživatele, který v diskusi použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy.
  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2024 | Provozováno na RS MAXSOFT